Bestemm bende oğlum içemedi diye iade edicektim sonra arkadaşımın oğlu 3 ay küçük ondada aynısından vardı gayette güzel içiyodu kendi başına bende iade etmekten vazgeçtim hem akıtmıyo hemde aldığım zamanda boyut olarak idealdi diye iade etmedim. Televizyonun yanına koydum hep susayınca kendi alsın içsin diye kendi kendine alıştı bir günde ☺️ Şimdide pipetli suluk aldım pipet ağzına değince istemiyo onuda aynı şekilde alabilceği yere koyuyorum bu sabah susamış gitti aldı ağzına pipeti koyunca yere attı suluğu sinirlendi pipet sevmiyo şimdide ama onada alışır heralde☺️