Kızlar daha önce post açmıştım bebeğim kısa gidiyor geçen ay kan tahlili yapıldı sonuçları temiz çıktı bugün tam 8 aylık oldu kontrole gittik boyu 66 cm çıktı kilosu iyi ama boyu az uzuyor Demir eksikliği vardı onun için ilaç kullanıyoruz aranızda bu durumda olan var mı devlet hastanesindeki doktor endokrin bölümüne sevk etti ama ben önce kendi doktorumuza mesaj attım zaten geçen ay kan tahlili yapıldı bebeğimin canı çok yandığı için gitmek istemiyorum Off ne yapabilirim boyu için beslenmenin bi önemi var mı ne yapabilirim