Yagizinannesi06 Merhaba arkadaşımın oğlu krup hastalığı oldu bu durumla ilgili tavsiyeleriniz varsa sevinirim..
Lulemom Yagizinannesi06 3 aylıkken olmuştu. Doktor nebülizatör için ilaç yazmıştı. Onları kullandık 3-5 günde geçti
MeetJoeBlack Yagizinannesi06 2 defa olduk. İkisinde de doktora gittik, hava ile ilaç Verdiler ve birinde iğne yapıldı diğerinde de ağızdan ilaç şeklinde verildi.