ilkgozagrimmmm teşekkür ederim oğlumun ateşi halen devam ediyor ilacın etkisi bittiğinde atesı 39 oluyo ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum diger 2 oglumda diş çıkarırdı ateşleri 38 olmazdı bile 1 gün sürer geçerdi ama bu oğlum nazlı çıktı bütün gün uyudu uyandı okadar yorgun ki dişlerini sıkıp gıcırdatiyor