Yenianneseyma Merhaba ikiz anneleri bebek arabası tecrübelerinizi ve önerilerinizi yazar mısınız ben yan yana ve önlü arkalı arasında kararsızım hangisini almalıyım
Znurr Yenianneseyma yan yana daha iyi bence, önlü arkalı ilk aylar için rahatlık olabilir ama ilerleyen aylarda sıkıntı. Biri etrafı ferah ferah izlerken diğeri arkada sıkış tıkış oturuyor.