yavrukussss kum oynama, saklambaç oynama, yakalamaca oynama, yastıkların üstünde zıplama, arada bir başka oyuncaklarla oynama, kitap okuma, oyun hamuru oynama, boyama yapma, top oynama artık yoruldum biraz kendin oyna demem ağlama ve kapanış tam bir kısır döngü 😂 kış aylarını çok severdim ama çocuktan sonra sevmiyorum evde vakit geçmiyo 😀 yorumlarda biri yazı tahtası demiş bana da mantıklı geldi bi bakmak lazım.