Urass13 Merhabalar, doktorum 4.5 aylık bebeğim icin bu damlayı verdi. Ama içinde 2 çeşit paraben ve glikoz şurubu var . Islak mendilde bile parabensiz ararken bunu kullanmayı içim almadı. Ama bebeğim de baya tıkalı , daha önce kullanan var mı ?
Pol34 Urass13 geçen ay kullanmıştık şurup içmediği için bu damlayı yazmıştı. Balgam tıkanıklık vardı 3 günde düzelmişti tamamen
lalbg Urass13 kısa süreli kullanabilirsin. Demek ki alerjik bi durumdan şüphelenmiş doktor. Sadece akşam ver mutlaka uyku yapıyo çünkü.
Aloneeee Urass13 kaç damla vermenizi istedi ? Bize de zyrtec verdi 6 damla dedi ama tadı çok kötü içemiyor bebeğim. Suyla karıştırın diyor üzerinde karıştırdım ama yok lanet şey öyle de yutulmuyor ki 🫠