Gazmoms bizede doktor demişti kuzum :) daha minicik yeni doğan bebekler bile vardı :) ilk gün çok kötü ahladı bizimki de çiş yaparken ama suan iyi bol bol kantoron döküyorum bezede vazelin sürdüm yapışmasın diye bide calpol iyi geldi suan sukur hepimizin bebekleri çabucak iyilesiverir inşallah:)