Bebeğim 2 .5 aylık normalde sadece anne sütü alıyordu. Sütüm azalınca , meme reddi yaşayınca mama vermeye başladım 3 gündür kakasını yapmıyor. İlk Aptamil verdim günde 1 kere kaka yapınca değiştireyim dedim hipp cmbiotic aldım hiç kaka yapmamaya başladı. Hangi mama iyi gelir ki Ve bezini degistirirken bezi sapsarıydi ve aşırı idrar kokuyordu. Bunun kaka yapmaması ile bağlantısı olabilir mi ya kaka yapması için ne yapmam gerekiyor ikinmaktan kıpkırmızı oluyor