Ikizannesi06 Merhabalar boğaz ağrısıyla uyandım bugün sık olmasa da gün içinde emziriyorum mama ağırlıklı gidiyoruz emzirme yoluyla grip soğuk algınlığı bulaşır mı yoksa temas olarak mı dikkat etmeliyim
Poncikkkk Ikizannesi06 süt ile bulaşmaz temas ile bulaşır emzirmden önce ellerini yıka maske tak emzirirken nefesin gelmesn çocuğun yüzüne bol bol c vitamini tüket o da senden bebeğine geçer korur biraz bebeğini geçmiş olsun
birmelekannesi0 Ikizannesi06 bende grip oldum şükür bulaşmadı ama ben maske taktım bebeğime dokunacağım an ellerimi yıkadım dikkat ettim sadece parol ve bol bol portakal tükettim
mavikelebek4 Temas olarak dikkat et bebeği de bol bol emzir ki bağışıklık kazansın bende grip olmuştum doğum yaptığım gün 1 hafta boyunca çektim aferin kullandım. Sadece günlük 1 er tane
Ikizannesi06 mavikelebek4 maalesef çok az emiyorlar hele ki bu arada nerdeyde hiç emmiyorlar yine de göğsümde tutuyorum mutlaka savaş veriyoruz resmen ama 😔