Bebeğim 3 ay 23 günlük son günlerde akşam 9 gibi uyuyor ve ben kalkıp emzirmesem kendi uyanmıyor bende üzülüyorum aç kalmasın diye kalkıp ya emziriyorum yada birazcık mama veriyorum uyuyor geri bazende kımıldanıyor ama ağlamıyor o zamanda kalkıp karnını doyuruyorum bizim sıkıntımız şu çok güzel bebeğim uyuyor kalkmıyor ama sabaha bezi kokmuş ve pembemsi lekesi oluyor vücut susuzluğundan dolayı ne yapmalıyım o uyanmasa bile ben kendim yine aynı şekil karnını doyurayımmı