Bebeğimin dişleri memeyi emerken yırttı. Çok canım yanıyor ama emzirmeye devam ediyorum. İyice açıldı hem emmede daha da açılıyor. Memeyi dişiyle tutarak emiyor o da orada yırtık oluşturdu krem sürüp göğüs kalkanı koyuyirym ama emzirmeye devam ettiğim için bı ise yaramıyor. Sagdigim zaman da makineye süt akmıyor emerken lıkır lıkır içiyor napicagimi şaşırdım yok mu bir tavsiye verecek olan :(