Aynısını ben yazacaktım şimdi 2 aylık bebeğim var 20 gün sonra işe başlayacağım bebeğim biberon vermeye çalıştım avent ve lansinoh ikisini de almadı çok fazla ağladı ne yapacağımı bilmiyorum her gün denemeli miyim lütfen yardımcı olun tecrübe sahibi anneler .emzik de tutmadı bebeğim