Kızlar bu ay tam 1 sene oldu sezeryan olalı bu durumu 3 kez yaşadım dikiş yerimde kesi daha yeniymiş gibi ağrı yaşıyorum hele oğlumu kucağıma alınca dayanılmaz hale geliyor annemde Kayınvalidemde soğuk alınca sızlar kızım dediler ama yaşayan var mıdır neden olur ki doktorum da başka bir şehire gitmiş yeniden doktor araştırıp bulup normal kontrol için gidemedim bir türlü