Merhaba dünden beri bende emzirmiyorum, bende sabır taşı aldım suyla ıslatıp göğsüme sürdüm, o da acı deyip emmedi, her istediğinde aynı şeyi yaptım, benim ki de yarım saatte bir emen çocuk, uykuya geçişte ve uyanınca zorlandım, ayağım da zar zor uyuttum, bu gece ne olur bilemiyorum bakıp göreceğiz artık