Mehtap91
Oğlum 9aylık ve atopik şuan.. 40ından sonra dökmeye başladı çok doktora götürdüm hep kortizonlu kremler verdiler ama günlük geçiciydi ertesi gün yine aynıydı bende bi lokman altar buldum egzamaya kesin çözüm diye Alllah razı olsun hazırladıkları kremler sayesinde 10 güne cildi düzeldi oğlumun şimdi diyet yapıyorum arada kaçamak yapınca yanakları hafif döküyor kremden sürüyorum geçiyor. Hem bitkisel doğal hemde kszinlikle kortizon içermiyor 🚫🚫