Esraa-miros Prenses anneleri sizler kaçıncı aylarınızda ya da yaslarında kızlaeınıa küpe taktırdınız bi sakıncası var mı sıkıntı yaşayan oldu mu :))
BihterZiyagil_ Esraa-miros büyüyünce kendi isteyip taktırsın. Küçükken sıkıntı oluyor. Kıyafet giyip çıkarırken falan hep takılıyor kanıyor Bence küçük yaşta gerek yok
Tugce Esraa-miros Kendi ağzı ile “anne kulaklarımı deldirelim mi?” derse deldirmeyi bir düşünürüm. Tahminim 6-7 yaş öncesi olmaz. Ben ufak çocuklara küpeyi yakıştırmıyorum. Üstelik riskleri var.
neslicanben Esraa-miros ilk kızıma kendi isteğiyle 5 yaşında deldirdim kulaklarını. Şimdi ikinci kızım 1 yaşında onda da bekleme taraftarıyım kendi ne zaman isterse o zaman gider yaptırırız
Arse1989 Esraa-miros kızım 19 aylık kulaklarını deldirmedim büyüyünce kendisi isterse yaptırmayı düşünüyorum
baykuskiz_ Esraa-miros ben kupeyi riskli buluyorum. Akli ermeye baslasin o zaman. Kucuk yasta allah korusun cekebilir kanatabilir zarar verebilir kupe cikarsa yutabilir. 6 7 yasinda belki olabilir
Dilaylaa baykuskiz_ aynen ben hastanede gördüm bir yaş civarıydi sanırım kulağını koparmisti bir bebek . En güzeli büyüdüğünde istediği zaman
Annis-ogul Esraa-miros kendi istediği zmn olsa daha güzel olur.bebeklerde ya da ufak çocuklarda bn sevmiyorum ne olduğunu bilmiyorlar ve istemeden kulaklarindan çekip zarar verebilirler kendilerine
Umayy16 Esraa-miros ben 6. Ayin sonunda deldirdim. Biraz agladi tabi sonra unuttu simdi 1 yasinda bi sikinti yasamadik
Sarahh Esraa-miros 2 yaş 5 aylıkken deldirdim biraz geç iyileşti başka sorun olmadı, yani ne gibi sorun ola bilirki sonuçta iğne ucu kadar bi delik
rabia5038 Esraa-miros benim alerjim oldu mesala çok pişman oldum deldirdiğime sekiz yaşında deldirmiştim hiç takamadım kızımda büyüyünce kendi karar versin istiyorum
yagmurkokusu_ Esraa-miros 6.ayda ilk kızımda ama keşke 1 yaşı bekleseydim kayma oluyor yukarıda kaldı küpesi deldirirken iyiydi ama büyüyünce boşluk kaldı ikinci kızımda da yeri tam belli oluyor 1 yaşında deldireceğim
Simaykck 15 aylıktı deldirdiğimde şuan 20 aylık hiç bir sorun yaşamadık biraz ağladı eve gelince unuttu