Ysmnmrt0 benim doğalgazım babamın üstüne bana yardım çıktı ama babamın üstüne olduğu için alamıyormuşum bu durumda olan var mı
Cihangiriinannesii Ysmnmrt0 Kim dedi ? Yardim üstünüze çıktıysa kimliğiniz ve faturanizla birlikte pttye gitmeniz yeterli
Ysmnmrt0 Cihangiriinannesii ptt’ye gittim orda ilgilenen kişi söyledi doğalgaz benim üstüme olmalıymış
Atahaninannesipnr Cihangiriinannesii nasıl aldınız yardımı bende de kabul edildi ama PTT ödemelerinde bişey yok nerden gördünüz yattigini