[silindi] 8. Ayda dökülmem durdu. Yani durdu demişken normal seyrine döndü. Bebek saçlarım çıktılar. Sanırım bu döngü tüm değerleriniz tam olsa da yaşanacak. Ben restorex kullandım. Aman aman bir bakım da yapmadım. Ayda 1-2 aklıma gelirse keratin maske yaptım. Onu da yarım yamalak. Düzeliyor merak etmeyin. Tek sorunum dalgalı saçlarım hamileliğimde düzleşti. Hala düz 🤦🏻♀️