bebegim25 İlk bebeğim birde tekim kayınvalidem ölmüş annemden uzaktayım tek olunca daha da zorlaşıyor birde cevredekilerin boş boş konuşmaları işte zayıf niye böyle ac mı bırakıyon ya aklım almıyor insan bir bebeği nasıl ac bırakır ya eşim de olmasa benim piskolojim alt üst kaldıramıyorum