Bebeğimin iki gündür balgamlı öksürüğü vardı. Dün doktorumuza götürdüm ve ciğerlerini dinledi röntgen çekti bronşit başlangıcı dedi 6 tane iğne, ventolin şurup verdi. Ventolinden sonra mı bilmiyorum ama bebeğimin vücudunda önde arkada minik minik kırmızı noktalar çıktı. Hemen resmini çekip doktoruma attım oda ventolini kes Zaditen şurup al kullan dedi. İnternetten baktığımda da o şurubun alerji için kullanıldığı yazıyo kafam karıştı. Küçücük bebeğime şurupta kullanmak istemiyorum ama o öyle öksürünce de içim gidiyo lütfen yardımcı olun bana bu konuda. Ne yapabilirim ??