Günaydın hanımlar, çok çaresizim lütfen yardım edin. Salı günü duş jeliyle duş aldım o günden beri bebeğim memeyi almıyor yaklaştığı gibi çığlığı basıyor. Ben de sağıp kaşık biberonla veriyorum. Bir de emzik verme hatasına düştük çok ağlıyor diye. Bazen uyku sersemi sol mememi alıyor ama sağ mememi hiç almıyor. Ne yapmamı önerirsiniz? O kadar çok çığlık çığlığa ağlıyor ki çok çaresizim lütfen yardım edin bana