Bebegim 8 aylık. Alt iki dişleri çıktı. Şimdi üstten geliyor patladı bile üstteki Bi tane. Ama aşırı derecede huyu değişti memeyi reddetmiyor ama biberondan asla mama iciremiyorum sizce sebebi neden. Emzik doğduğundan beri hiç tutmadı geçen emzik deniyim dedim çok ağladı acaba ondan biberon mu bıraktı nolur yardım edin akıl verin.