Balkuupu çorapsız yatırıyorum, düşüncenizin tam tersini düşünüyorum mesela atletsiz yapamayan biriyim crop gözüme cok güzel görünse de atlet olmazsa belden üşütüp cok fena hasta olurum diye hiç crop giyemedim. Ama giyebilenler var ve hasta olmuyorlar , demek ki bende çocuğumu neye alıstırırsam öyle gider diye düşünüyorum 😬 o yüzden atlet giydirsem de pijamasının icin sokmuyorum , gündüz çorap oluyor tabi ki ayağında ama gece hep çorapsız yatar.