Asilhan123 canım oldu oğlum ameliyat sadece Bi çizgi izi var dikiş bile yok estetik yapıldı dikişi hiçbir sorun olmadı aynı anda sünnet oldu sünnet çok zor geçti sonrasında kanaması oldu kan kaybından yoğun bakımda yattık benim şimdiki aklım olsa asla erken sünnet ettirmem. Ama ameliyattan korkmayın geçmiş olsun