Cnmkzm Buzluğa Bebişler için neler koydunuz hamarat anneler ☺️🍏🍎🥑🍆🍅🌶🌽🥕🥔 Ve nasıl koydunuz haydi paylaşalım 🍭
Cnmkzm KaSeAy biz ek gıdaya yeni başlıyoruz elbette her şey mevsiminde güzel ama yani kışın çok seçenek Yok olsa da hormonlu en azından şimdiden doğalını buzluğa kaldırmak gerek bence☺️
FatmaPola Bebeğim ek gıdaya kışın başlıyacak kışın çeşitlilik az ve portakal ve mandalina asitli olduğu için pişik yapıyormuş böyle bişey yapmaya karar verdim canım☺️ Bak belki sende denemek istersin fikir olsun sanada ☺️ https://www.nefisyemektarifleri.com/bebekler-icin-meyve-pureleri-kisa-hazirlik/