Osmnn_457 Günaydın hamımlar dün test yapmıştım banyoda bıraktım öyleçe kaldı bugun silik bi cizgi çıkmış yanında hamilemiyim yoksa
agacsizkoala Osmnn_457 hamilelik testlerinde ilk on dakika doğruydu galiba , sonradan çıkan çizgiyi dikkate almamak gerekiyor
Mdngny Osmnn_457 arkadaşımda yapmıştı üzerinden zaman geçmişti silik çizgi vardı doktora gitti kese varmış bebek gözükmedi on gün sonra bebekte göründü
egeninanns Osmnn_457 o testleri yüzlerce kez yapmışımdır hamile değilsen 10 saat geçse de 2. Çizgiyi görmüyorsun genelde . Bence bi kan verin garanti olsun
Melikezeynepela Osmnn_457 uzun süre bekledigi için değilsin canım hemen 5 dk içinde çıkarsan oluyor bekleyince iki çizgi kendiliğinden olurmuş uzun süre durduğu için…
Osmnn_457 agacsizkoala üstünden bi gece geçti nerdeyse dün gece kaç defa gitim geldim baktım bişey yoktu bu sabah baktım var
agacsizkoala Osmnn_457 o zaman hamile değilsiniz muhtemelen, kutusunda da yazar çünkü uzun zamandır yapmadığım için unuttum ama on dakikamıydı öyle birşeydi
Tweetyy Osmnn_457 ilk 10-15 dk yi dikkate alın sonradan çıkan çizgi doğru sonuç değildir. Şüphe ediyosan yine tekrarla tabi bı iki gün sonra
Osmnn_457 egeninanns bence hamile değilimdir oda üsütünden bi gece geçti çıksa yaptığım saat diliminde çıkarda
alisin_annesii Osmnn_457 bende test yaptm cikmafi sizin gibi bekledim bi silik cizgi cikmisti hamileymisim ama daha cok yeniymis
Balkizinannesitugce Osmnn_457 yarın yapmana gerek yok canım boşa bekleme gir yap ben o testlerden iki poşet dolusu yaptim servet verdim öyle ince çizgiler aradimki 15 20 fkkada çok uçakta olsun çıkar varsa ki vardır diğerinde varsa emin okursun hemen çıkıyor
Osmnn_457 Balkizinannesitugce bilmiyorum yapimi yapmim çok kararsızım sizin adınızda cidden çok üzüldüm şuan bi evaldınız var değilmi
Duyulurum Osmnn_457 ah siz ve hamilelik şüpheleriniz :)) elinizde varsa bir test beklemeden yapın bence. Yoksa da haftasonu girmeden alın yoksa üç gün beklemeniz gerekir
Osmnn_457 Duyulurum bura kullanma sebepi hamilelil eş kaynana görümçem çoçuk ilgli şeyler konuşmak ve paylaşmak ne amçala kullanıyorum sanıyorsunuz acaba evet test var yapıcam bekliçem yarına