Beyzaevren Kızlar bebeğimi dışarı çıkarınca bı yere dalıp kalıyor ama evde oynarken ev içinde hiç dalamiyo uykusu olduğundan mi yapıyor bilmiyorum da Google okudum içim karardı epilepsi felan filan
Seker- Beyzaevren internete okuma öncelikle adama kafayı yedirttir benim bebeğim 13 aylık arada dalar elini gözünün önüne getirdiğinde bitiriyorsa dalması sorun yok demişti doktor Oda artık bi birey bizimde gözümüz dalıyor ben normal diye düşünüyorum artık çok takma