Bebeğim 9 aylık hastalık öncesi normal bir bebekti. Şimdi 7/24 sürekli kucak istiyor. Sürekli ağlıyor ve hiç bir oyun oynamıyor. Benle bile oynamıyor. Sadece kucakta gezmek istiyor. Ve mama yemez oldu. Ek gıda yemez oldu. İyileşeli 2 gün oldu. Ancak huyu değişti. Ne yemek yiyor ne oynuyor. Sizce durum geçici mi?