Kızlar 7 aylık bebeğim dün düştü cm 70 var yatağın yüksekliği üstelik yerde halı da yoktu 😞acili aradık dediler kusma bilinçkaybı vs varsa hemen getirin yoksa 24 saat gözlemleyin çok şükür bişeyi yok baktım bi yeri falanda kızarıp morarıp şişmemiş ama düştükten sonra çok kötü ağladı ben namaza gittim eşime emanet ettim onunda dalgınlığa geldi birden bebeğin çığlıkla odaya koştum oysa düşme sesi falan da duymadık eşim bi bakmış yerde :(Ben tabi bebeğimin o ağlama sesi duyunca resmen dünyam karardı :( şimdi kontrol ettik herhangi bir şişlik morarma yok vücudunda yada kafasında da genel hali de aynı herhangi bi değişiklik yok acaba neden öyle bağırdı sanki etini kopardılar o derece😞Kendimi çok suçlu hissediyorum