Silikon uç kullanarak emziriyorum bırakmayı denedim ama bebeğim tutamıyor mememi. Ağlamasına dayanıp fazla deneyemiyprum. Ama onulmasa fazla hava yutuyor sanırım. İki gündür emerken ağlıyor geri çekiliyor. Omzuma aldığımda geğiriyor ama tekrar emzirdiğini bi süre sonra yine ağrıyor. Reflüyü mü var silikondan mı anlamadım