prensesko Çocuğunuz ateşlenince hemen doktora götürüyor musunuz ? Dün kızım öksürüyordu ateşi hafif vardı akşam 37.8 olunca dolven verdim bir daha çıkmadı çok sık antibiyotik kullandık geçen ay. Bir daha götürmek istemiyorum ama ne yapacağımı şaşırdım
Mirac_21032019 prensesko bugunde gozlemde tekrar cikarsa enfeksiyonal olabilir.O zaman mecbur goturuyoruz malesef.