Yaren17 Gündüzleri 20 dakika uyuyor gece 22.30da yatıyor 12de mama yiyor 4de kalkıyor gözleri kapalı ayakları hep karnında uyuyamıyor lütfen yardımcı olun
guno Her damla her bebeğe iyi gelmiyor. Minimum 15 gün kullanarak deneyerek bulman lazım. Ben nurse harvey, zinco, sab simplex kullandım. Probiyotik olarak da maflor ve bigaia kullandım. En son sab ve bigaia ile devam ettik.
Hilalasenaa Bizim bebiş yoğun bakımda, inanılmaz gaz problemi yaşıyormuş Doktorumuz onun huzursuz olması sağlığını olumsuz etkileyeceği için kaleidon damlayı kullandığını söyledi bize. 2. Günden itibaren rahatlamış. Sizde kullanabilirsiniz bebeklere özel zaten ☺️
Bugleminannesii Yaren17 ben hemen görmüştüm bunuda kullandıktan sonra zamanla gaz sorunu azalarak bitti
avokadosever Yaren17 gaz maalesef çok berbat bir şey 😕 Biz 6 ay boyunca vicol kullandık İçeriği hep bitki Çok da memnundum
Yaren17 Dnzaras biogai kullandım tek başına işe yaramadı uyku uyumadığı için huzursuz sürekli Dnzaras