Basaktunaa Kızlar 2. Ay aşısı yani 3’lü aşıda kolunda ki aşısı tutmayan bebek var mı? Tutmadığı taktirde ne oluyor yeniden mi yapılıyor bizim aşımız tutmadı 😭😭😭
kubraege Basaktunaa aşı izi olmamasi aşının tutmamış olması anlamına gelmiyor dedi bize aşıyı vuran hemşire ve çocuk doktorumuz
Cansu_25 Bizim de tutmadı daha doğrusu hemşire yapamadı ilaç kolunun dışında kaldı ikinciye denedi gene beceremedi ama tamam oldu dedi. Kabuk bağlaması gerekiyordu tutması için. Doktorumuza söyledik ikinci bi aşı yapılmaz takip edicez dedi.
Basaktunaa Tuttuğunu kabuk bağlamasından anlarsın demişti hemşire ama aşı yeri bile belli değil nerdeyse
Bartununannesi Basaktunaa ne kadar oldu asi olali? Bizim 2 ay sobra belli olmaya başlamıştı hemen olmuyor
deletedmom719 Basaktunaa 2.ay aşısından sonra Banyo yapılmıyor galiba değil mi? Kaç gün yapılmıyor birde ağır bir aşı mı çok ağlıyor mu bebek
Bartununannesi Basaktunaa daha erken, en erken 1.5 ay sonra fakan belli oluyor. Ben hatta 4. Ay asisina gittigimde belli olmuyor demistim cok sonra demisti hemsire 4.5 aylikken belli olmaya başladı
aysnr_shn_krcm Bizim 5. Ay bitti daha yeni hafif mor olmaya başladı hemen çıkmıyor izi. Sağlık ocağında vuruldu. Özel doktorumuz eskidendi o iz olmalar tekrar aşı vurdurmaya kalkışmayın aşının bi kere vicuda girmesi yeter dedi
Zmnl19 deletedmom719 3 gun banyo yapilmior.3 tane asi oluyor korkulcak bsy yok azicik atesi yukseldi yarim kasik calpol verdim ben aninda atti atesi terleyip
Nihankumsal deletedmom719 bende çok korkuyordum ama çok ateş yapmadı kızım ilk aşıda daha çok ağlamıştı sanırım hemşirenin eline de bağlı biraz ilk aşıda resmen saplamışlardı çünkü çok ağlamıştı bu sefer öle olmadı calpol almıştım ama gerek bile kalmadı korkmayın
Zmnl19 Basaktunaa benimkininde 1 ay oldu neredeyse asi yapilali asi yapilan yer bile belli deil illaha kabuk baglamasi sartmiymis
deletedmom719 Zmnl19 3 aşı mı 😳 tek seferde değil mi 😔 bana hemşire gelmeden 3 gün önce Banyo yaptır demişti. Size de öyle mi söylendi toplam da 6 gün Banyo yapmamış olacak hiç alışık değil pamukla silsem bir şey olur mu ki