Ya çok özü diliyorum böyle halimize hem üzüldüm hem de anlatırken o kadar komik yazmışsınız ki güldüğüm için çok özür dilerim gerçekten.. akrobatik hareketler kısmında ufak bir patladım Allah’ım sen affet. ,🤦 Bizim oğlanlar yumurcak da değil ayrı bir seviye sanırım 😁
Ben hiç emziremedim. 7. Ayı geçtik hala saparak veriyorum sütümü. Geçen gün emzirme pozisyonunda kucağımda oturdu emzikle böyle öylece kaldı, içim gitti. Ağladım biraz. Keşke dedim ya keşke şu sütü şöyle alıverseydi… Her gün o sağım kaplarını yıka, dört saatte bir yarım saat vong vong sağ, onu güzel muhafaza et, ısıt… Oğlum yattığı yerden on dakikada biberondan içmek istiyor diye bu çaba yani. 😌 Bazen o kadar sinirleniyorum ki bu duruma, insanlar diyorum mamayı verip geçiyorlarmış falan… Sonra boğazım biraz düğümleniyor… Keşke diyorum mememe yapışsaydı böyle kucak kucağa yaşasaydık.
Uykusu düzensiz beslenmesi düzensiz, ne rezillikler yaşıyoruz evde inanın siz de bana gülersiniz. Geçen mememde pompa elimde biberon beyimiz doyuruyorum. Arada beş yüz tane malzemeyle süt veriyoruz sanki mememiz yok tövbe ya 🤦😂 Ama tüm bunlar ilk 4 yıl. Öyle ya da böyle bitecek. Önünde sonunda uyuyacak, önünde sonunda memeyi unutacak, biz düzenli hayatımıza döneceğiz. Bir de böyle düşünüp tekrar bakın durumunuza belki daha rahat karar alırsınız. Bu arada önümüzdeki ay işe başlayacağım. Çok korkuyorum şu an inanılmaz gerginim. Keşke diyorum emseydi… Kapıdan girince koşa koşa pompaya değil çocuğuma gidebilseydim.. 🥺