Aysunnn65 Kızlar varmı emzirirken öksürmeye bir çare yani bitkisel bı çözüm ilaç kullanmak istemiyorum ve her bitkide emzirirken iyi değilmiş varmı bilgisi olan salgın var sanırım aşırı derecede öksürüyorum bebeğimde öyle
O1gencanne Aysunnn65 paroldan başka bısı kullanamazsn doğal cozm bılmıyorum parol at rahatlatıyor bende cok oksürüodm ateşm bıle cıkmıştı ıyı geldı parol.sabah akşam aldım.
35lavanta Aysunnn65 Parol kullanabilirsiniz zararlı değil. Ihlamur için bebeklere 6. Aydan itibaren verilebiliyor. İnt bakın tereyağ ve pekmezde iyi geliyormuş
Ozlem2904 Aysunnn65 ben ıhlamur içip harnup pekmezi kasikliyodum hem süt yapiuo hemde öksürüğü yumuşatıyor. Geniz agrilari içinde parol iciyodum
O1gencanne Aysunnn65 kız ne zararlısı. 2 cocugumdada kullandım.mecbur cok hasta olunca napıcan? Bebeğe gecmesı dahamı ıyı? Hemen ıyıleşmek toparlanmak zorundasn.ona bakılırsa herseyın ıcnde hormon var kımyasallar var hersey zararlı hıc bısey yemeyelim ıcmeyelem madem.
Ozlem2904 Aysunnn65 oğlum çok öksürmuyor ama sabahları b öksürük onada geliyo bey öz şurup aldım ben 6ay üstüne verilebiliyor her sabah ondan veriyorum bide ıhlamur yarım çay bardağı
O1gencanne Aysunnn65 tabıkı haklısn😍 ama kendı sağlığımz ıyı olmamız da onemli bebişlermze verımlı olabılmek ıcn.🌸💖