Burakgul1 Yusufhavva 9 aylıkken başladık 9 aylık aşısında yumurta beyazı yedirtiyorlar ona göre aşı oldu ondan dolayı veriyorum artık
Elfvli Yusufhavva ben 1 yastan sonra verdim ama doktorlarinin önerisi ile daha erken verenler oluyor. Bence doktorunuza danışın.
Yusufhavva Ya benim kızım 11 aylik sabah yiyor ya qksmaina kusuyor bakıyorum yumurta beyazları duruyor ondan mi başka birsy den mi