Acemimom1 bunu diyince de diyorlar ki herkes orduyla mı büyütüyor. Yol arkadaş etrafımda Bi tane aileden Bi kişi yok. 22 aydır eşimle el ele verdik en güzel şekilde büyütüyoruz. Ama insan imreniyor ya etrafı dolu olanlara. Sen yap bebeği ben bakarım, bebek yap bebek, yaptın da bakmadık mı diyen tüm aile fertlerine içten içe sonsuz kırgınım. Kayınpederim vefat etti kayınvalidem kızının yanına gitti kaldı ki burda evi var 1.5 sene oldu babamız vefat edeli zerre faydası olmadı. Ailem başka sehirde ama isteseler sık sık gelebilecekken annem 50 yaşından sonra işe girdi. Velhasıl Bi başımızayız. Ama unutmam tani bunları.