Bebeğim 1 ay 7 günlük sütüm olmadığı için hiç emziremedim bebeğim sarılık falan da atlattı mama veriyorum haliyle bebelac gold kullandım bayağı alerji oldu saçının içine kadar döküntü oldu aptamil verdim acayip gaz yaptı çocuk patlamaya hazır bomba gibi 5. Hafta atağında zaten çok huysuz hangi mamayı vereyim kızıma tecrübelerinize ihtiyacım var anneler