35 günlüğüz ve neredeyse 15 günlükken başladı gaz problemimiz o zaman bu zamandır saat 7 de başlıyoruz akşam gece 12 ye kadar şimdi bide emerken başlıyor ağlamaya emesi var ama sancı giriyor galiba emmeyi bırakıyor ağlıyor üzülüyorum bende bu duruma ilk metsil diye bir damla kullandık yanında da fitil damla işe yaramadı bizde değiştirdik Nurse Harvey’s diye bir damlaya başladık ona başladığımızdan beri memedede ağlamaya başladı sizler hangi damlayla geçirdiniz çok ağlıyor uyuyamıyor bende üzülüyorum artık bu duruma geçse de bir rahatlasak 😢🥺