brolarim ruhsatı ikiniz üzerine yapabiliyorsunuz. %50 %50 hak sahibi oluyorsunuz ruhsatta da ikinci sahip olarak adınız yazıyor. Ortak araba alanlar var bu şekilde yapıyorlar bende daha önce yapmıştım. Arabayı satarken ikinizinde olması gerekiyor yoksa satış yapılamıyor