Aselin_annesii 2 ay 11 günlük bebeğimi emziriyorum memeyi bıraktığında uykuya dalmış oluyor hafif ama tam yatağına koyduğum an gözünü fal taşı gibi açıyo sanki uyumaya çalışan o değilmiş gibi siz nasıl çözdünüz bu durumu neden böyle yapıyor?
Elifim_benim Aselin_annesii 4 aylık olucaz bizde de durum aynı yatağına koyarken çok yavaş hareket ediyom uyanmasın diye uyanıyo, annem alıyo koyuyo benim kız uyumaya devam ediyo😅
Burcekus Aselin_annesii bizde 2 buçuk aylığız aynı problem var derin uykuya geçmesini bekliyorum önce alnından öpüp yavaşça önce ayaklarını sonradan başını koyuyorum yatağa birde bazen yastığı yatak gibi kullanıyoruz yumuşak olduğundan mıdır bilmem daha uzun uyuyor yastık üstünde