Kızlar merhaba 14 aylık kızım var . Hala anne sütü alıyor bu arada. Ve gece uykuları çok kötü hiç uyumuyor bende çalışıyorum artık kafayı yicem sizin bebekler nasıl… Birde kızım çok agresif hep ağlamaklı bu normal mi. Dikkat süresi çok dağınık bu normal mi kafana takılıyor.