momyy_ malesef cok cok az da olsa beyin etkileniyor benım oglum da geçirmişti gelişim geriliği oldu suan dort yasında 1 yıl rehabılıtasyon destegı aldık cok şükğr bitti ama cok az olsa hıperaktiflik anlama güçlüğü fılan oluyor muhakkak kı kuvezdne sonra norolojı cocuk doktorungoz fızık tedavı mutlaka aksatmdan her zaman gıtmelı oglum26 haftalık dogdu doktor oglumu gorunce şok olsu 26 hafta dogup nasıl böyle iyi diye okdar kı her zaman herseye ennn erken mudahale ettik suan bır sıkıntısı yok