Bebeğimin dün 1.ay kontrolü vardı doktor kalpten ses duydum ikinci ayda tekrar bakacağım duruma göre eko testi yaptırırız veya isterseniz şimdiden yaptırın dedi. Bu zamanlarda böyle bi durumu yaşayan var mı? Birinci ayını doldurduktan sonra bu ses kaybolur biraz zamanı olabilir dedi ama bana nedense rahatlatma amaçlı kullanılan bi cümle gibi geldi😢