Fifaz12- Asafcido burnunu serumla temizleyin burnu açık olsun bol bol emzirin doktora gitmeyi ihmal etmeyin
gamzearass Asafcido benim bebeğim de 37 günlük. Aynı şekilde grip oldu ve öksürüyor. Biz de bugün doktora gideceğiz :(
Merveyrkk Bizde 50 günlüğüz bizde de aynısı oldu doktora götürdüm hemen grip için ilaç vermedi bol bol emzir burnunu açık tut dedi bide burnun nemli kalması için Nazalnem diye bi burun damlası verdi calpolü de yazdı ama ateşi çıkarsa kullan dedi
zhr61 bizde bir aylıkken iki kere hasta olduk benden bulaştı bol bol emzirdim ilaç vermedik burnunuda açık tuttum sümükleri o şekilde attı