Egem06 ay ben tam tersini yaptım Mersin de oturuyorum Ankara’ya geldim anneme Mersin havası hala iyiymiş akşamları serin oluyordu ben uyku tulumu ile yatırıyordum gündüzleri de bir yelek giydiriyordum üzerine siz gene de tedarikli gidin yavaş yavaş kışı başlar oranın