Duruhande Merhaba güzel anneler. Benim ilk bebeğim. İlk günden beri molfix kullanıyorum şu anda kızım 7 aylık 8.5 kilo. 5 numara kullanıyorum. Ek gıdadan mı bilmiyorum ama 20 gündür ne zaman kaka yapsa yanlardan sırttan çıkıyor. Korkulu rüyam oldu. Bi yere gidince çok tedirgin gidiyorum. Kullandığım numara mı yanlış bebek bezini mi bağlayamıyorum yoksa molfix mi sıkıntı. Yardım edin lütfen.
03saliha06 Duruhande canım numarası kilosuna göre cok büyğk bence benim oğlum 10 kilo 4 maxi numara kullanıyorum 7-14 kg arası için bencr numarasını kücük al
Zuzu35 Duruhande bence büyük canım benim oğlum 12 kilo yeni 6 ya geçtim ama o bize büyük geldi mesela bence 4 falan al bir öyle dene
Seydameva Duruhande bence bezi büyük benim kızımda 8.5 kg 4 takıyorsın sızma olmuyor bi küçük bezi deneyin 😌
Duruhande 03saliha06 ya aslında bacaklarına lastik iz yapınca 5 e geçtim. Tekrar 4+ geçeyim o zaman. Ne kadar tecrübesizim 🤦🏻♀️ Belki 1 aydır 5 kullanıyorum
Zeycey Bizde 7 aylık 8,5 kiloyuz 4 numara kullanıyorum ayrıca külot bez sızdırıyor öyleyse normal beze geçin bizimde sürekli çiş çıkıyordu 3 numara külot bezden normal bezde 4 kullanıyorum sıkıntı yok ama külot bezin 4 numarasında sıkıntı oluyor
Hulya61 Son 10 gündür bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum molfix de . Doğduğundan beri kullanıyorum ilk defa böyle oldu, benim oğlum da 9500 kilo 4 numara kullanıyorum, ama lastik izi yapmaya başladı 4+ geçmeyi düşünüyorum da hepden tasar mi diye endişe ediyorum
Duruhande Hulya61 benimde lastik izi yapınca dayanamadım geçtim. Sanırım tekrar 4 kullanacağım. Yorumlar hepsi 5 büyük diyor.
03saliha06 Duruhande deme öyle deneme yanılma ile öğreniyoruz bazı şeyleri 4+yı dene bakalım yaşamazsın inşallah bi sorun taşması cok sıkıntı ya bide lekeside zor cıkıyor
Edizveannesi Duruhande benim oğlum 6 aylık 8,5 kilo ben 4 numarasını kullanıyorum hiç sorun yasamadim
gozdearas Duruhande bizde de 5 numara çok sızdırmaya başladı her sabah çiş sızmış şekilde uyanıyor oğlum 9 buçuk kg şuanda demekki yanlış numara bağlıyormuşuz off bir de 5 numara kilot bez sipariş ettim daha yeni 🤦🏻♀️