Kızlar 4 aylık kızım var bu ara sütüm yetmiyor doymuyor mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum. Bestlak diye bi damla duydum süt arttırıyormş aranızda kullanıp faydasını gören var mı yada önereceğiniz başka birşey? Rezene anason dışında onları kullanıyorum.