anayimbennana ya aynı benim gibi. Zor oluyor mu nasılsın? Bende akşam gittim serum taktılar 2 tane. Antibiyotik soğuk algınlığı ve parol verdi emziren anneler de kullanır rahat ol dedi. Kullanmaya başladım. Dün ellerim dökülüyordu resmen bugün çok şükür bomba gibi uyandım. 2 çocuk psikolojisi ile hemen hasta oluyorum, özellikle yenidoğan a bakmak bana çok ağır geliyor. Sürekli git gel takip et vs. Otursaydı bir hayırlısı ile. Benim eşim de Suriye de canım tek bakıyorum bende. Arada kvalidem ve annem geliyor işte, gece bende tekim 😔